Als ondernemer is het voor u soms lastig om bepaalde zaken goed af te blijven handelen. Een belangrijke taak die vaak niet goed afgehandeld wordt is de klantenservice. Mails worden naar de mening van de klant te traag beantwoord of er wordt niet goed naar de vraag of klacht van de klant geluisterd. Ook als de klant belt wilt hij of zij natuurlijk dat de telefoon direct beantwoord wordt. Als dit niet het geval is, is de klant teleurgesteld in de service van het bedrijf en gaat hij of zij mogelijk zelfs op zoek naar alternatieven in de vorm van concurrenten die hetzelfde leveren maar dan met een betere service. Het is dus essentieel om de klant te woord te kunnen staan wanneer zij dat wensen, alleen het is niet reëel om dit te verwachten als ondernemer. Er zijn echter wel opties die je kunt overwegen om een betere klantenservice te bieden. Allereerst kun je natuurlijk een extra medewerker aannemen, maar dit is geen echte oplossing. Een extra medewerker kost veel geld en het budget is daar vaak nou eenmaal niet voor. Ook is er geen plekje op kantoor voor die extra medewerker. Er blijft nog een andere optie over die voor heel veel bedrijven een goede mogelijkheid zou moeten zijn. U kunt namelijk een bedrijf benaderen om voor u de telefoon op de laten namen. Zo’n antwoordservice zorgt ervoor dat u 24 uur per dag, 7 dagen per week voor uw klanten bereikbaar bent per telefoon. Uw klant kan dus op elk moment van de dag met haar vraag of klacht telefonisch bij ‘uw bedrijf’ terecht. De medewerkers van de telefoonopname worden dan getraind om alle vragen over uw bedrijf te kunnen beantwoorden en kundig advies te geven aan de klant. Zo heeft u dus een professionele telefoonopname voor weinig. |
Voor meer info : http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl |
Als ondernemer is het voor u soms lastig om bepaalde zaken goed af te blijven handelen. Een belangrijke taak die ...

Inhoudsopgave:
Tags: