Tijdens dit bedrijfsuitje heb je niet eens door dat je aan teambuilding doet

Naast dat een bedrijfsuitje vaak vooral leuk moet zijn kan het nog veel meer voordelen met zich meebrengen. Wanneer er wordt gezorgd dat iedereen echt betrokken is bij het uitje kan er namelijk zelfs aan teambuilding worden gewerkt. Het is echter moeilijk aan teambuilding te werken als niet iedereen erbij betrokken is. Ook is het moeilijk om aan teambuilding te werken als iedereen weet dat dit het doel is. Het is het beste om iedereen helemaal mee te laten zwepen door het spannende verhaal en de activiteiten waarbij goed moet worden samengewerkt. Zo werken de deelnemers onbewust aan een betere onderlinge band. Onbewust aan de teambuilding werken tijdens een spannend en origineel bedrijfsuitje is de beste oplossing! 

Een bedrijfsuitje waarbij realiteit en fictie door elkaar heen lopen

Wat vindt u belangrijk bij een bedrijfsuitje? Gezelligheid? Teambuilding? Misschien zelfs ook Spanning? Dit zijn de waarden die u terugvindt in het bedrijfsuitje ‘The Game’ van Neverrest. Hierin komen nog veel meer aspecten terug. Namelijk een verrassende mix van verbazing, ambitieuze uitdaging en zelfs een snufje paranoia. Tijdens The Game lopen realiteit en fictie dwars door elkaar heen, en dat is wat het zo spannend maakt. De groep voelt dat ze in de gaten gehouden worden… Maar door wie? En waarom? Tijdens interactieve activiteiten zal het mysterie ontrafeld worden. Hoe beter de teams samenwerken, hoe beter de activiteiten verlopen. En dat is natuurlijk alleen maar goed voor de teambuilding.

Een bedrijfsuitje moet leuk zijn voor iedereen

Bij Neverrest kunt u deelnemen aan diverse verschillende bedrijfsuitjes. Twee van deze uitjes, ‘The Game’ en het teambuilding uitje ‘Social Chaos’ zijn gebaseerd op één enkel idee: namelijk dat een bedrijfsuitje leuk moet zijn voor iedereen die meedoet. Tijdens veel bedrijfsuitjes zie je vaak dat een deel van de groep niet helemaal mee doet. Of ze moeten wachten op andere teams, of ze hebben er geen zin in. Het is daarom de kunst om een bedrijfsuitje te ontwikkelen, dat ervoor zorgt dat iedereen meedoet en dat het leuk is voor iedereen. Hiervoor zijn verschillende ingrediënten nodig. Het uitje moet draaien om een spannend verhaal waarbij iedereen meegenomen wordt; niet alleen de meest aanwezige deelnemers. Iedereen heeft een rol en daardoor is het voor iedereen leuk.

Voor meer info :